Sıkça Sorulan Sorular

Siparişler kaç günde hazırlanıyor?

Siparişiniz oluşturulduktan sonra 2 ( iki ) iş günü içinde kargoya verilir.

Ürünleriniz %100 Pamuk mu?

Ürünlerimiz %100 pamuktan üretilmiştir.

Ürünleri görüp, deneyebileceğimiz bir mağazanız var mı?

Şu an için sadece online satışımız mevcuttur. Yakın zamanda anlaşmalı mağaza ve kendi mağazamızda ürünleri görebileceksiniz.

 

Şehir dışına gönderim yapıyor musunuz?

Evet. Türkiyenin her yerine kargo ile gönderim gerçekleştiriyoruz.

Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim?

milna.com.tr'den yapacağınız alışverişlerde, ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün süresince mesafeli satış sözleşmesi ve cayma hakkı kapsamında iade hakkınız mevcuttur. Detaylı bilgi ve iade koşulları için iade ve iptal bilgileri sayfamızı inceleyebilirsiniz. +90 212 909 87 37 veya +90 544 925 31 43 numaralı whatsapp hattımıza yazarak hızlı ve kolay bir şekilde iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

Sitenizden ilk kez alışveriş yapıyorum, güvenli mi?

Sitemizdeki tüm alışverişlerinizde kartınız ve kart bilgileriniz 3D Secure (3 Boyutlu Güvenlik Sistemi) ile korunmaktadır. Ödeme işlemi sırasında bankanıza ait 3D Secure ekranına yönlendirilirsiniz ve bankanıza kayıtlı cep telefonu numaranıza gelen onay kodu ile işleminizi tamamlarsınız. Alışveriş sırasında kullandığınız kredi kartınız, bankanızın ödeme sistemleri güvencesinde olup, Milna Baby&Kids de dahil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından kesinlikle görülemez.

Aldığım ürün ile ilgili bir sorum veya sorunum var, ne yapmalıyım?

Tüm soru ve talepleriniz için 0212 909 87 37 telefon numaramızdan, 0544 925 31 43 Whatsapp hattımızdan ya da destek@milna.com.tr e-posta adresimizden müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.